Test: parema teenindusega paistavad silma Uus Maa ja 1Partner
Vaid ühe protsendipunkti võrra kehvema tulemusega jäi kolmandale kohale Arco Vara, teatas Dive.
Testklientide abil hinnati uuringu raames Arco Vara, Domus Kinnisvara, Eri Kinnisvara, Haabersti Maja Ober-Haus, Pindi Kinnisvara, Rime Kinnisvara, Uus Maa Kinnisvarabüroo, Vestman Kinnisvara ja 1Partner Kinnisvara teenindust.
Testkliendid päärdusid kolme kanali kaudu (otse esindusse, telefoni teel, e-maili teel) kinnisvarabüroosse, tundes huvi linnalähedaste kruntide ostmise vastu eesmärgiga hakata sinna maja ehitama.
Kinnisvarabüroode teenindustase vahetul külastusel osutus keskmiselt heaks, koondtulemusega 84 protsenti.
Seevastu telefoni- ja e-postiteenindus said oluliselt madalamad hinnangud. Telefoniteeninduse tase osutus keskmiseks (76 protsenti) ning e-postiteeninduse tase jäi koondtulemusega 43 protsenti juba väga nõrgale tasemele.
Võrreldes kahe aasta taguse ajaga on kinnisvarabüroode klienditeenindus jäänud üldjoontes samale tasemele, oluliselt on aga halvenenud kontakti lõpetamise osa.
Endiselt puudulik on nimesiltide olemasolu – nimesilt oli nähtaval kohal vaid viiendikul kinnisvarabüroode täätajatest.
Parandamist vajaks Dive’i hinnangul kindlasti ka kliendi vajaduste väljaselgitamine, millega ei tuldud toime neljandikul külastusest.
Allikas: 26.mai 2008.a. Eesti Postimees